tiistai 26. toukokuuta 2015

su 24.5.2015

MIHIN TÄÄ AIKA ON MENNY????

Viis viikkoo takana, koko ajan oon ollu menossa ja puoliakaan en oo nähny ja tehny kaikesta siitä, mitä olin suunnitellu. Kaikkeen ei vaan oo revenny. Itku. Pitää tulla uudestaan!!! :)

Oon jo vähä hulvattomalla päällä, kun oon ihan poikki.. Tänään ajeltiin mun emännän kanssa Dartmoorin kansallispuistossa. Huikeet maisemat! Tuli Lappi mieleen, vaikka kasvusto onkin selvästi lämpimämmän ilmaston tuotosta. Värit oli jopa ruskaisia, vaikka kesä vasta aluillaan. Oli alkuun tosi sumeeta, ihan ei ollu kyse sumusta, mutta siitä se sitten kirkastu.

Käytiin vierailulla Dartmoorin vankilamuseossa. Dartmoor on kyllä oiva paikka vankilalle. Kun ajeltiin museolle, tuli ihan mieleen Dickensin romaanit. Kaikki ympärillä oli niin surkeeta, märkää ja ankeeta.. Tai Bronten sisarusten tuotokset. Olispa mulla siellä nummilla mökki, jonka takassa rätisee tuli ja jonka erkkeri-ikkunalla voi istuu ja lueskella vaikka Koleaa taloa (jonka otin matkalukemiseks ja johon en oo kajonnu kertaakaan täällä ollessa), samalla kun ihailee maisemia...

Okei, painunpesulle ja nukkumaan ennen ku ruven runolliseks! Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti