sunnuntai 31. toukokuuta 2015

su 31.5.2015

Kotona! Viimein! Jo! Kuusi viikkoo pyrähti ohi niin ettei oo tosikaan.. ja niin kuin olen sanonu monta kertaa, pitemmäksikin aikaa oisin voinu jäädä. Mulla on jo nyt ikävä Plymouthia enkä oo ollu kahtakytäneljää tuntia vielä Suomessa.

Reissu teki kyllä tosi hyvää. Oon tosi virkistyny ja onnellinen tästä kokemuksesta. Oli niin hauska ku eilen illalla purkailin ekoja kamoja ja kämppikset päivitti mua ajantasalle kotirintaman tapahtumista, niin kun poikkesin toiseen huoneeseen, kuulin kuinka ne rupes kuiskailee. Tulin takas ja kysyin, että mitä ihmettä täällä kuiskaillaan. Toinen sanoi siihen, että oletko sä Lilli vai joku klooni? Ilmeisesti oon ollu aika kurjaa seuraa koko talven.. :D

Tuntuu, että kaikki sanomisen arvoinen on sanottu, joten tässä muutamia kuvia matkan varrelta.

Titta, emännän kisu. Mun eka ystävä Plymouthissa... :)


Paddington ja tyrskyjä matkan varrelta.

Merivoimien aluetta työmatkan varrelta.

Maisema The Hoelta.

Mount Edgcombe House (pitihän niitä kartanoita vähä käydä kattomassa)

Portwrinkle. Ranta jossa kävin paikallisten ystävieni kanssa grillaamassa.

Vanha teatteri/hotelli, jonka kohdalla hyppäsin pois bussista joka aamu töihin mennessä. Harmi vaan, että se on aika huonokuntoiseksi päästetty... jospa sen joku korjaa.. Kuva Union Streetin varrelta, jota myös Naughty Streetiksi kutsutaan, kun se on paikallinen bilekatu viikonloppuisin...

Sunday Roast eräässä pubissa Dartmoorin reissulla.. Oli sikahyvää..

Dartmoorin kansallispuistoa.. Jotenkin lappimainen maisema, mutta kasvillisuus ihan erilaista... Joka nurkan takaa odotti tapaavansa hobitteja... :D

Näin tällä kertaa. Ja viimeistä kertaa. Lilli kiittää ja kumartaa ja jatkaa kesän viettoon!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti